خاطرات و لحظه های شیرین دختر من

بهترین بازی های رومیزی یا Board Game برای کودکان

1400/12/22 15:50
نویسنده : الهام
124 بازدید
اشتراک گذاری

فرقی نمی‌کند بچه‌های کوچیک در خانه داشته باشید یا در کلاس، یک بازی رومیزی یا همون برد گیم خوب می‌تواند بچه‌ها را ساعت‌ها سرگرم کند - لازم به ذکر نیست که برد گیم ها به تقویت مهارت‌های تفکر انتقادی آنها کمک می‌کند. - از جمله بهترین بازی‌های رومیزی چهار نفره، بازی‌های رومیزی دو نفره و بازی‌های رومیزی برای بزرگسالان - در اینجا، بهترین بازی‌های رومیزی را گفتم. 

بهترین ست شطرنج برای بچه ها

 «اگر به دنبال راهی برای آموزش شطرنج به بچه‌ها هستید، بدون اینکه مهره‌ها از روی تخته پرتاب شوند، یا آنها به دلیل ناامیدی دور شوند، این همان بازیی است که به آن نیاز دارید.» به این دلیل که No Stress Chess شامل یک مجموعه کامل شطرنج است که برای کمک به آموزش قوانین و استراتژی های بازی با استفاده از یک دسته کارت گنجانده شده است. یکی از مشتریان راضی که این را برای پسرشان خریده است، می‌نویسد: «حتی در اولین شبی که بازی کردیم، به لطف سیستم کارتی که این مجموعه استفاده می‌کند، توانست به راحتی مفاهیم بازی را درک کند. در چند بازی او از قبل به اندازه کافی مطمئن بود که بدون کارت بازی کند. او هنوز راهی برای رفتن دارد، اما این مجموعه به او این امکان را می دهد که از شطرنج لذت ببرد، نه اینکه ناامید شود و از یادگیری روش های قدیمی دست بکشد.

بازی برد گیم مونوپولی برای کودکان

Monopoly یک بازی رومیزی است که توسط دو تا هشت بازیکن انجام می شود. روی تخته ای با فاصله بازی می شود. در این بازی خانه های داخل برد به نام شهر های ایران نامگذاری شده اند و مهره های بازیکنان در صورتی که بر روی یکی از این شهر ها قرار بگیرند و با توجه به میزان پولی که در اول بازی به هر بازیکن داده میشود میتواند آن خانه را خریداری کند. پس از خریداری آن خانه در صورتی که بازیکن های دیگر بر روی آن خانه قرار گیرند باید اجاره یا پول به صاحب آن خانه پرداخت کنند. تا زمانی که توان  پرداخت هزینه ها توسط بازیکن وجود داشته باشد بازی ادامه دارد.

بازی دومینو برای کودکان

مطمئنم دومینو برای شما والدین نیز آَشناست برای همین میخوام در این پست به دومینو هم اشاره کنم. یکی از بازی هایی که با دومینو می توان انجام داد چیدن مهره های دومینو بر روی هم است بدون این که توجهی به اعداد رو مهره های دومینو شود، کودکان میتوانند با توجه به خلاقیت و ایده ی خودشون مهره ها رو بر روی هم بچینند.

اما میتوانند با توجه به اعدادی که بر روی دومینو ها وجود دارد بازی های متفاوتی انجام دهند که شما می توانید انواع بازی هایی که میشه با دومینو انجام داد رو ببینید.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)