خاطرات و لحظه های شیرین دختر من

7روش ساده و شیک برای تزیین کیف چرمی

1400/12/29 9:44
نویسنده : الهام
670 بازدید
اشتراک گذاری

یک کیف چرمی ساده و شیک مثل کیف چرم طبیعی سورنا، اکسسوری مناسبی است که می‌توانید با خود به مدرسه، محل کار یا خارج از شهر ببرید. اما خب ممکن است کیف زنانه شما کمی ساده به نظر بیاد،با کمی خلاقیت و زیبا سازی، خانم ها میتوانند کیف چرم خود را جذاب تر کنند. یکی (یا چند مورد!) از این روش‌های زیر را انتخاب کنید تا کیف چرمی قدیمی را دوباره شبیه نو کنید.

تزئین کیف چرمی زنانه با استفاده زنجیر فلزی

با چند زنجیر فلزی مقداری بلینگ به جلوی کیف چرمی زنانه SORENALEATHER خود اضافه کنید. چند زنجیره فلزی طلایی یا نقره ای پیدا کنید و آنها را روی سگک کیف چرم خود ببندید. اگر کیف شما سگک ندارد، به جای آن زنجیر را به قسمت هایی که سخت تر هستن روی کیق ها بر روی بندها ببندید
این بهترین راه برای استفاده مجدد از گردنبندهای قدیمی یا ناخواسته است.
اگر کیف شما دارای بندهای قابلیت جابجایی دارد، آنها را باز کنید و زنجیر را به دور بند ها ببندید تا یک روش جذاب برای زیباتر کردن دسته هایتان باشد.

عکس کیف چرمی به همراه زنجیر

تزئین کیف چرم با استفاده از آویزهای زیبا

چند تزئینی که حالت سه بعدی دارند و قابلیت  کردن را دارند به بیرون کیف خود بچسبانید. طلسم‌ها و/یا منگوله‌های آویزان را با رنگ‌ها یا شخصیت‌های مورد علاقه خود بر روی آن‌ها انتخاب کنید. منگوله ها را به بندهای خود ببندید و بگذارید جلوی کیفتان آویزان شوند این نوع از تزئینات توجه اطرافیان رو به خودش جلب میکنه.
اگه دانشگاه یا آموزشگاهی میرید که با نماد خاصی شناخته شده هست میتونید یکی از همون نمادها رو هم برای زیبایی و هم برای اینکه به سایرین بگید در حال تحصیل در کدام آموزشگاه هستید اضافه کنید.

زدن برچسب بر روی کیف

شما میتوانید کیف خود را با بر چسب های قدیمی تزئین کنید تا حالت قدیمی تر بگیرند. مقداری چسب چرم و جیر بردارید و یک لایه نازک به پشت چسب بزنید. چرم را روی کیف خود فشار دهید و اجازه دهید چسب حدود 30 دقیقه خشک شود تا دوباره از کیف خود استفاده کنید. 1 یا 2 تکه اضافه کنید تا ظاهری ظریف داشته باشید، یا با یک کیسه پوشیده شده در آنها جسور باشید.
می توانید چسب چرم و جیر را در اکثر فروشگاه های صنایع دستی پیدا کنید.
چسب وصله به راحتی جدا نمی شود، بنابراین فقط در صورتی از آن استفاده کنید که می خواهید چسب ها را برای همیشه روی کیف خود نگه دارید.

زیبا کردن کیف چرمی زنانه با استفاده از پین ها

هر زمان که خواستید تزئینات خود را با هم ترکیب و هماهنگ کنید. چند پین اکلیلی جالب انتخاب کنید و همه آنها را در سراسر کیف چرمی سورنا خود بچسبانید. همه آنها را در یک گروه قرار دهید تا تزئینی ظریف‌تر داشته باشید، یا آنها را در سراسر کیف خود اضافه کنید تا ظاهری زیبا و جذاب داشته باشید.
سنجاق ها سوراخ های ریزی در کیف شما ایجاد می کنند، بنابراین اگر کیف شما گران است ممکن است بخواهید از این تزئین اجتناب کنید.
سعی کنید در فروشگاه های صنایع دستی یا بازارهای آنلاین جستجو کنید تا پین هایی را که دوست دارید پیدا کنید.

جذاب کردن کیف دستی چرمی با استفاده از بدلیجات

با این کار شما میتوانید تمام کیف خود را خیره کننده کنید تا واقعاً منحصر به فرد شود. یک بطری چسب نگینی بردارید و یک لایه نازک در جایی که می‌خواهید جواهراتتان را قرار دهید بمالید. از بدلیجات و الماس های تقلبی از فروشگاه صنایع دستی استفاده کنید تا کل کیف خود را بپوشانید تا ظاهری جذاب و زنانه داشته باشید.
قبل از استفاده از کیف خود اجازه دهید چسب حداقل یک ساعت خشک شود تا سنگ های قیمتی را از دست ندهید.
اگر طرفدار زیادی از رنگ یا طرح روی آن نیستید، این یک راه سرگرم کننده برای پوشاندن کیف است.
اگر نمی خواهید کل کیف دخترانه خود را بپوشانید، سعی کنید به جای آن یک مونوگرام با حروف اول خود بسازید.

زیباتر کردن کیف چرمی با پارچه

با افزودن الگوها یا تصاویر به یک کیف ساده جان تازه ای ببخشید. نمونه ای از پارچه مورد علاقه خود را پیدا کنید و طرح یا شخصیتی را از آن جدا کنید.  سپس پارچه را با دقت فشار دهید. و بگذارید قبل از بیرون رفتن از در خشک شود.
طرح‌های پارچه‌ای سرگرم‌کننده و چاپ‌شده زیادی وجود دارد که می‌توانید در اکثر فروشگاه‌های صنایع دستی پیدا کنید. به دنبال آنهایی باشید که حیوانات، فرشتگان یا گیاهان روی آنها هستند تا به کیف شما جان تازه ای ببخشند.
 یک چسب صنایع دستی را می توانید در اکثر فروشگاه های لوازم صنایع دستی یا کالاهای خانگی پیدا کنید.

چگونه کیف چرمی جلوه ی زیبا تری دارد؟

وجود پوشاک چرم در کنار هم باعث میشن که شما ضاهری زیباتر و جذاب تری نسبت به سایرین در مراسمات و جلسات داشته باشید. خانم ها شاید با بردن کیف چرم به تنهایی حس یکتا بودن به آن ها دست ندهد اما چنانچه لباس های دیگه از جنس چرم مثل کفش چرمی، پوتین یا بوت زنانه چرم، نیم بوت چرم و کلاه چرم در کمد لباس خودتون دارید، پس این بهترین فرصت برای شماست تا بتونید از این پوشاک استفاده کنید.

پسندها (1)

نظرات (0)